onsdag, februari 04, 2009

jobbigt



Ja fy fasen nu är det andra dagen i rad jag är deppig... Har väl blivit en del funderingar på saker och ting vilket har gjort att man mår skit. Skulle börja leta efter några bra bilder till en tatuering jag vill göra, vill göra någon som representerar allt jag har gått igenom och att jag har klarat av det, så jag kollade lite bilder och sen började tankarna att snurra om allt som hänt. det blev en stor klump i halsen och kände nästan som om det var någon som kramade om hjärtat tills det värkte. Men till slut så hittade jag några bilder jag var nöjd med och har nu gjort en ungefärlig skiss på hur jag ev vill att den ska se ut.. Så det jag måste göra nu är att fundera på placering i och med att den är rätt stor...
sen ska jag försöka komma på en bra text som talar om vad man gått igenom typ.. sen funderar jag på att på något sätt försöka få plats med den på ryggen, men nackdelen är att jag har 2 små tecken på ena skuldran så jag vet inte hur jag ska få ihop det. Kommer inte skriva här än vad det blir för jag hinner nog ändra mig typ 200 ggr innan den är klar ... Nä ska fundera på text nu och försöka bli på bättre humör nu...

Men ha det bäst alla läsare.

/ Love

1 kommentar:

Anonym sa...

Finns alltid vid din sida gumman..Det vet du..
Love you..
Tror det e dax för de här dagis promenaderna så vi får rensa huvet me varann än att sitta inne och deppa eller va säger du..
Pöss