måndag, oktober 04, 2010

Grattis På Födelsedagen Älskade Pappa

Ja idag är det min älskade ängels födelsedag... Grattis Min Älskade och Saknade Ängel <3
Känns som om jag bara vill gråta..Mitt hjärta värker av saknad och jag harlust att bara gräva in mig under täcket idag....Ja jag vet att det har gått snart 5 år sedan vi miste pappa... men kan säga det att tiden läker inte alla sår, tiden gör det bara lättare ibland men smärtan består. Nu under hösten så blir man extra känslig då det är hans födelsedag och sen nästa månad är det hans årsdag... Den kommer bli jobbig...Alltid på hans årsdag så känns det som om hjärtat slits ur bröstet på mig... Du var min bästa vän, du fanns alltid där för mig... nu är du en ängel och har lämnat mig ...
Vaka över mig pappa..behöver dig!

My heart is broken
My heart is bleeding
My heart is scared
My soul is broken
My soul is bleeding
My soul is scared

After you left us and become an angel,
A beautyful angel



Falling!

I'm falling to the ground,
falling closer and closer,
Soon I can see the ground,
soon I fall to the ground,
deeper and deeper!
No one can se the sorrow I hide in my heart,
No one can se the pain I hide inside
No one can se my broken heart


Inga kommentarer: