söndag, januari 30, 2011

Skissar för fullt

Håller mina tankar sysselsatta med att skissa på dom beställningar som jag har fått. Har hunnit klart 3 stycken nu och mera ska det bli :).. Har mått lite sådär nu i några dagar sen jag i onsdags kväll fick veta att min morfar hade gått bort på kvällen. Så jag har velat hålla tankarna borta och sysselsatt mig med annat istället ... Nu kanske man får lite gjort med :) kan man ju hoppas iaf.. Ska fortsätta med Martins imorgon och se om man kanske kan få klart den ena iaf. Har hunnit med att skissa några bilder .. Skickar med dom längst ner sen :)
Vad händer annars då? Ja man går på folkuniversitetet 2 ggr/veckan nu via AF ( tyvärr) sen söker man jobb, håller på med ett CV till lärlingsplats som tatuerare som jag kan lämna in när jag söker plats, håller även på med en portfolio med bilder som man kan visa upp i så fall med.
Har numera 2 hundar här på gården :) Då vi hämtade en som skulle omplaceras, en tik på 2 år , schäfer, rottis och labbe blandning, hur underbar som helst och voffsarna går hur bra som helst ihop vilket känns helt underbart då vi senare funderar på att ta valpar på dom 2 :).
Sen blir det väl begravning i finland snart med, hoppas verkligen man får vara med då..
Annars är det rätt lungt, har lite piercing och tatueringsplaner med... Ska göra 2 piercingar och några gaddningar när man har råd.. sen ska jag bara ha råd att skaffa närtaggregat, nålar och färger till mina maskiner och sen är det dax att gadda igen :)
Vila I Frid Paavo Souminen ( Morfar)
26/1-2011 @-->--

Min skiss till min vad



Skiss till Martins arm





2 kommentarer:

Pillan sa...

Beklagar er morfar, men som jag skrev till Erika. Han fick i alla fall ett långt liv och det kanske kan vara någon tröst.

Vilka fina skisser, hoppas du får en lärlingplats snart. Det måste ju vara kanon!

Kram P

The One And Only Me sa...

Tackar Pernilla. Ja han fick ju det och det är en tröst.. Tusen tack det var snällt sagt, det hoppas jag med :)

Kram