torsdag, februari 24, 2011

Begravning och sånt

Oj det var längesen jag skrev.. det har hänt mycket sen dess.... Var på begravning i finland nu för snart 2 veckor sedan.. morfar gick bort för ett tag sedan.. Har vissligen inteträffat honom på 14 år men ville säga hejdå ändå, det var ju ändå den enda äldre vi hade kvar i släkten.. Men hela begravningen vart ett fiasko så man hade lika gärna kunnat stanna hemma, tänker inte gå in på detaljer men som sagt det var ett enda fiasko. I det störa hela var det en bra resa och vi pratade om mycket och lite till på den resan.. tänker inte gå in på exakt vad men tack familjen för att ni finns och allt sånt..., Tack även du Mia för att du lyssnade på mig när jag behövde prata av mig och reda ut tankarna :)
Men nu har jag acceperat vem jag är och det känns bara bra :)

Over and out <3

Inga kommentarer: