onsdag, juli 22, 2009

Kär??


Nu känns det som allt börjar ordna sig på killfronten iaf... Pratar med en kille som är heeelt underbar, har pratat några månader och lärt känna varandra.. sen när vi pratade på msn härrom natten så fick jag höra att ha gillar mig men inte har velat sagt det förut... Kan ärligt säga att jag gillar honom med, han är snäll, go, lätt att prata med, han är raggare... Ska försöka åka ner och hälsa på honom nästa vecka nere i Falkenberg.. Har man tur så har man hittat rätt den här gången, allt känns så rätt aven om vi inte har träffats än, konstigt? ja det är det kanske, vad vet jag? kan man få känslor för nån man inte ens har hunnit träffa än? Vet att jag kanske borde vara försiktig med tanke på att man inte haft sån tur, men kan verkligen inte hjälpa att det känns så bra som det gör, är så att det till och med pirrar i magen när jag pratar med honom....Men på måndag ska jag försöka få det att bli av att åka ner dit och hälsa på några dagar. Det ska bli så jättemysigt.
Frågan är: är jag verligen kär eller vad är det som händer?

Skriver mer när jag vet mer om det sen..

Håll tummarna att det går bra den här gången..

Pussss

Inga kommentarer: