söndag, juli 05, 2009

Krångligt

Japp det är det just nu... hur jag än vrider och vänder på allt verkar det bara bli fel... är det bara jag som har otur eller dras jag till situationer där jag alltid lyckas må dåligt?? är det oavsiktligt eller plågar jag mig själv?? Har funderat på det ett tag nu men kommer inte fram till nått bra svar. Hur ska man ta sig ur den här cirkeln och kunna bryta den?? Hur kan man bryta gamla mönster? Försöker tänka mig för vad jag gör för att det i slutändan ska bli bra men allt blir bara krångligt.. är det inte det ena som krånglar så är det de andra som gör det. Gött det vore om nått kunde vara simpelt ibland.. men icke sa nicke det ska det inte vara..Med tanke på allt man vart med om de senaste åren vore det väl inte för mycket begärt med lite medgång och lycka?? Men men försöker hålla humöret uppe och tänka på att nån gång måste det vara min tur =), man kan ju alltid hoppas att det blir snart!
Nä man ska väl inte klaga igentligen, man lever och har hälsan i behåll he he ... Det finns dom som har det värre, får ta sig i kragen och rycka upp sig =)

nä orkar inte skriva mer.. ville bara skriva av mig lite.. //puss

Inga kommentarer: