tisdag, juli 06, 2010

Hur fan ska man orka??

Hur i hela friden ska man orka med allt??? Folk säger att man är stark och tar sig igenom det mesta men börjar känna att orken tryter. Hinner ju knappt andas ut innan det blir dåliga besked och saker man måste hantera.
När i hela friden är det ens tur att vara lycklig och må bra??? Vad har man gjort för att förtjäna allt man gått igenom?? Förtjänar inte jag att få vara lycklig??
Vi i våran familj har länge fått ta smäll efter smäll och det känns som om det räcker nu, jag orkar inte mer. Är det inte det ena så är det de andra som händer, börjar få nog nu.. vet inte hur jag ska orka resa mig upp igen. Vet inte hur jag ska få orken att räcka till :S

Får se om jag kommer orka skriva på ett litet tag, har mycket att smälta efter gårdagen. Så ha tålamod med att det kan dröja ett tag till nästa inlägg..

Tack alla för att ni fnns i mitt liv.. Love you ALL

1 kommentar:

olivia sa...

vi måste ta oss igenom det här jag vet att det är jobbigt men det är livets prövningar tyvärr gumman