torsdag, juli 01, 2010

Saker jag ska göra

Nä nu jävlar behöver jag en sporre så jag tar tag i mitt liv, börja träna, gå ner i vikt och må bra igen. Känner att jag behöver ta tag i det igen.. behöver bara den där sporren för att komma igång, så har ni några bra tips eller duktiga på att sporra folk får ni gärna hjälpa till he he. Måste börja träna igen och börja gå ner i vikt igen nu.. har lyckats gå upp sen jag hamnade nere i timmernabben haha.



Ska även leta ännu mer jobb, kolla efter fler skolor med inriktning behandlingspedagog eller om det finns något annat jag kan tänka mig att läsa till. Har några grejer jag funderat på som jag skulle kunna tänka mig att jobba med... men ska bara ha råd att ta dom kurser och kort som behövs för att göra det med och ena så måste jag ha körkort först med.



Sen har jag lite andra projekt på gång med... Jag väntar på att få min tatuering på armen, ska pierca öronen ( kanske nästa månad) , töja hålen i öronen ( när piercingarna läkt och så), kanske pierca näsan ( men vet inte om det blir näsvinge eller septum än, vilket tror ni skulle passa mig? kom gärna med tips he he ), sugen på att pierca naveln igen men det får bli efter man kommit i form :P .




Har ni tips och ideer får ni gärna slänga in en kommentar :) alltid kul att få tips från andra, man kanske inte ser saker på samma sätt som er och kan få sig en liten tankeställare :)




Nä nu blir det arkiv x.. men som sagt, skriv gärna vad ni tycker. Natti natti på er

Inga kommentarer: