söndag, april 12, 2009

Åt helvete med allt!

Ja det är åt helvete med allt just nu, allt bara krånglar och krånglar och jag bara hamnar mer och mer i skiten. Mår helvete och mina sömnproblem börjar komma tillbax igen, när jag är ensam så gråter jag bara och mitt liv känns meningslöst. Fattar inte vad man gjort för ont för att allt ska vara så här, varför blir allt bara fel???? hur fan man än försöker att fixa saker och ting. Hur fasen ska man orka? är på väg att bryta ihop, pallar fan inte mer nu för det här tar psykiskt på mig och bryter ner mig till bristningsgränsen. Bara gråter och vet inte vart jag ska ta vägen längre, klarar inte mer nu, nu får det räcka, skiter i det här!! Kan varken sova eller äta längre för jag mår så dåligt över allt som händer och nu är det stopp, nu pallar varken jag eller min kropp det här mer... Visst har jag velat gå ner lite till i vikt men fortsätter det så här så blir det på ett sätt jag inte vill gå ner på, men men så går det när man inte har käk. Nu har jag till slut nått botten!!

Nä orkar inte skriva mer, ser knappt vad jag skriver för tårarna somm rullar ner för kinderna..

ha det bäst alla som läser.

1 kommentar:

Anonym sa...

Förstår det e tufft för dig gumman..
Men detta fixar sig i slutänden..de tror jag på..
Pöss..