måndag, april 20, 2009

Mycket som händer och sker =)

Är så himlans trött hela tiden, jag fattar inte... Tycker jag nu sover bra på nätterna men är fortfarande så trött resten av dagen. Fan typ hela helgen gick ut på att sova ut för att kunna orka med allt som händer runt mig, visst vart jag lite piggare men det höll inte i sig länge, nu är jag lika trött igen *suck*... Men imorgon får jag kanske ett besked och får hoppas det lyfter en stor tyngd från mina axlar... Skulle nog må bättre då och kunna sova ordentligt.. vilket vore välbehövligt känner jag..

Imorgon är det 1 år sedan man hittade min storasyster död, saknar henne så himlans mycket och önskar att vi hade bättre kontakt än vi hade mot slutet. Kan inte fatta att det redan är 1 år sen mamma ringde och berättade att min syster var död.. Det kändes som ett knytnävaslag i magen. Kommer nog tänka på henne hela dagen imorgon..

Annars händer inte allt för mycket...Pratar med en kille som är jättetrevlig och som vill träffas =).. Ska bli kul faktigst för han verkar vara jättetrevlig, pratade om att han skulle komma hit och sen skulle man ta en promenad och lära känna varandra bättre och sen åker han hem igen. Blir väl inte så lång tid vi träffas första gången för han har en bit att köra fram och tillbax he he.. lyckades hitta en som bor i stockholm av alla ställen haha :)

nä ska värma lite käk och fortsätta vara social på msn he he ..
ha det bäst .. / pusss

Inga kommentarer: