fredag, november 13, 2009

Lite vad som händer

Ojoj vad jag har blivit dålig på att blogga känner jag he he .. Får försöka skärpa mig lite. Har haft lite mycket i huvudet sista tiden nu, har inte mått så bra men inte haft tid att ta hand om mig själv, lyssnar hela tiden på alla andra som beklagar sig att det inte går bra för dom, att deras liv är så värdelöst och allt sånt... men när dom frågar hur en annan mår och man säger att det inte är bra får man typ bara ok till svar sen pratar dom om sitt igen..Hur fasen ska jag göra? känner mig så dum om jag säger typ " nej jag har inte tid att lyssna just nu för jag har tillräckligt själv"... Skulle känna mig dum och känna att jag inte ställer upp.. men samtidigt behöver jag få bry mig om mig själv, framför allt nu när det har varit Fars Dag och sen nu den 21 november är det 4 år sedan älskade Pappa gick bort, det tar jag hårt än idag och det är så mycket känslor nu så det känns som om man håller på att drunkna ibland.. Men det är tur man har sina vänner som piggar upp en och finns där och får en att skratta. Älskar er så mycket.... Sen är jag verligen glad för vännen i helsingborg.. han vet verkligen hur han ska få mig att skratta haha, satt och pratade med honom en sväng i telefonen i lördags morse... Fan lika trevligt som alltid och alltid lika mycket skratt haha. Skrattade när jag pratade med honom på msn för nån vecka sen.. haha fick ett jobberbjudande av honom *lol*.. Tyckte jag kunde komma dit och bli hans hemmafru.. mot betalning en gång i veckan.... hahahaha han är för rolig den pricken hahah... Det är tur man kan skoja om allt och prata om allt iaf.. Har känts så naturligt från första början när vi började att prata...
Sen saknar jag älsklingen så mycket med.. hoppas verkligen man kan träffas snart igen.. det känns som evigheter sist... Miss him soooo <3 . Tack för att du finns Hjärtat.

Nä orkar inte skriva mer men lovar att det kommer en uppdatering snart haha

puss

Inga kommentarer: