tisdag, juni 29, 2010

Tankar och funderingar

Sitter här i mörkret och inväntar john blund.. men han verkar ha glömt bort mig idag :S hmm och så ska man på möte 9.30 med,kolla på film i 45 min ( en Linda som somnar då? haha risk finnes :P ).
Känns som om det är mycket som snurrar i skallen just nu...Kan fortfarande inte ritigt fatta vad som hände i helgen, mycket tankar som snurrar och just nu känner jag att jag vill hålla mig på avstånd, skulle vilja åka nånstans ett par dagar men vette fan vart eller om jag har råd. Vore skönt att få komma bort några dagar.

Tusen tack mina vänner och min älskade syster som jag har kunnat prata med, som har lyssnat..Ni är guld värda och har en speciell plats i mitt hjärta. Utan er vore jag ingenting!!

Har funderat på när saker och ting ska få ett slut, är det inte det ena så är det de andra. Visst det som inte dödar det härdar, men någon måtta borde det väl vara?? kan man inte få lugn och ro i själen nån gång?

Visst allt jag har vart med om har verkligen stärkt mig som person och människa, jag tar inte skit som jag gjorde förr, jag har lärt mig att vara den jag är och inte ändra på mig, att inte låta nån sätta sig på mig... Men tyvärr efter allt man vart med om, alla gånger man har blivit sårad så har jag åter igen börjat bygga upp mina murar och stänger ute folk, låter bli att prata om det som tynger mig och drar på mig min glada mask och får alla att tro att allt är bra ( hur dåligt jag än mår).


Hur många smällar orkar en person ta innan man ger upp?? Hur länge ska man fortsätta att kämpa med att hålla huvudet ovanför vattenytan utan att sjunka och drunkna i alla känslor?

Min mage reagerar direkt nu för tiden när jag är stressad, jippii för magkatarr- Or Not :S. Får en värk som inte är så jätterolig att ha med att göra.. men tänker man efter är det konstigt att man inte fått det tidigare, konstigt att man inte har fått magsår eller nått sånt efter allt.

Hmmm nä ska försöka sova lite... om nu john blund behagar att komma hit!

Natti natti på er

Inga kommentarer: