söndag, juni 21, 2009

Midsommar och helgen!

På midsommar vart det att käka lite god mat hemma hos mamma, satt och pratade och skrattade hela dagen he he , efter maten vart det god tårta med björnbär på... muuuumsss det var verkligen gott det. Sen bar det av hemåt på kvällen till Nova och Maja. Var seg som fan efter maten så det vart bara att ta det lungt framför datorn tills Erika messade och frågade vad jag gjorde för hon hade tråkigt. Så hon kom hit, vi tog nån cider och snackade lite skit... he he just ja, ringde ju micke en sväng på natten där med he he ... till och med syrran fick prat amed honom då. Han ville att jag skulle komma och hälsa på när han har semester, Fan det vore verkligen skiiitkul.... Har ju pratat om det sen ett antal månader tillbax.. Så till veckan jobbar han och sen är han ledig 3 veckor.. ska försöka ta mig ner några dagar under dom veckorna.... Ser fram emot det he he kommer bli skitkul.
Sen igår var det rätt lungt.. satt mest här och kollade framför datorn.. tills jag vid 23 kom på att ta en promenad... så det blev en promenix runt stan med syrran då.. för hon hade inget att göra på kvällen där... Tack för promenaden syrran.
Idag har det mest varit att slappa lite, hållt på att koka upp massa vatten i och med att man inte får dricka det nu.. får hoppas att dom på tisdag meddelar att man kan få börja dricka vattnet igen och att det inte är förorenat mer. Sen har man vart lite smått irreterad tror jag he he mina cigg är slut och har inte råd att köpa några just nu he he.. men brukar bara vara första dagen som är värst.. Får ta och gå ut och springa i veckan s man får annat att tänka på he he!

Nä ska käka lite nu.. ha det gött!!! pusss

Inga kommentarer: