tisdag, juni 23, 2009

Promenad till kyrkogården!

Ja det blev det.. Var så fint väder och lite rastlös. Tog på min joggingskorna och med mp3:n i öronen bar det av i snabb gångtakt till Östra Kyrkogården där jag satte lite blommor vid pappa och Lasses gravar. Satte mig en stund faramför Lasses grav och tänkte på allt kul vi hade när han levde och kom på att jag saknar honom så, kunna gå till honom och prata när man mår dåligt, få råd om hur man ska göra med allt som händer i livet, bara ha en som lyssnar och finns där. Han ställde upp dygnet runt. Det var många fina minnen som kom upp när jag satt där framför stenen och tänkte. =)



Efter det så gick jag till min älskade pappa för att säga hej och att jag älskar honom. Jag saknar honom så otroligt mycket, kan inte fatta att det i november är 4 år sedan han lämnade oss med ett stort tomrum som aldrig kan fyllas igen. Saknar honom så innerligt mycket. Saknar våra promenader där vi gick och pratade om allt. Du ar som en bästa vän. Älskar dig Pappa!


Blev en sväng till minneslunden med där mormor ligger, men tyvärr änns det så konstigt att gå dit där det inte finns någon sten. Tycker det känns så opersonligt och har svårt att fatta att hon ligger där när det inte finns någon sten med hennes namn på. Saknar henne så mycket.
Efter besöket på kyrkogården bar det av mot stan och hem till mamma en sväng. Det blev en riktigt lyckad dag med en promenad på 3½ timme och kanon väder ute!
Ha det bäst // Pusss








Inga kommentarer: