fredag, juni 05, 2009

Ont i nacken än!

Ringde vårdcentralen idag för att prata med dom om att jag har ont i nacken sen i söndags, svaret jag fick var att jag skulle käka 3 ipren om dagen under helgen och har det inte gett sig då ska jag ringa igen och boka tid. Hoppas verkligen att det går över, att man bara fick en lite sträckning eller nått, hoppas man inte fick nån whiplash skada eller nått... Ja ja det märks om det går över tills på måndag annars får jag ringa dom det första jag gör igen. För nått blev det iaf, har haft ont i nacken konstant sen vi höll på att krocka...Får verkligen hoppas att det bara vart en sträckning eller nått...

Nä ska ta och glysa lite på film nu.. ha det bäst

2 kommentarer:

Madelene sa...

gumman da, håller tummarna för dej! hoppas bara du tar tre ipren om dagen nu då ;) kraam!

The One And Only Me sa...

jadå det gör jag allt... men det hjälper inte :S.. ska ringa vårdcentralen på måndag igen så dom får kolla nacken...