tisdag, juni 16, 2009

Rörigt

Ja jag lyckas alltid få allt rörigt.. fattar inte hur men det lyckas alltid iaf. Ät mycket tankar som snurrar i skallen, gör jag fel? gör jag rätt? varför ska allt vara så krångligt? Är det jag själv som komplicerar allt eller är det så att man dras till det? Det börjar kännas som man dras till allt komplicerat, men men vad vet jag ....Ja allt med kärlek kan inte vara enkelt alla gånger, och det är framför allt inte enkelt att dejta iaf har jag märkt. Önskar att det kunde vara enkelt iband, fast på det sättet kanske man lär sig att uppskatta saker mer, vad vet jag. Hoppas verkligen man kan slå sig till ro en dag med rätt person och bara njuta av tillvaron. Hur kan man gilla nån man bara pratat med på telefon än så länge? Hoppas verkligen vi kommer träffas.. det vore verkligen kul.. men men vi får se vad som händer med allt.

Ska sätta mig och försöka reda ut mina tankar och bara låta det som händer hända tror jag ... det är nog det bästa man kan göra.

Ha det bäst// puss

Inga kommentarer: