tisdag, december 08, 2009

Lite om jul

Sitter här och kollar på vakna med voice på tv:n... josefin och paul tävlar i beatboxing haha där fick man dagens skratt iaf .... Annars händer det inte för mycket.. har skissat lite och senare idag ska jag lämna 2 skisser till en kompis och se om han blir nöjd, vart lite kort tid man fick på sig... ena fick jag förra veckan och andra igår kväll... och dom ska ev göras imorgon om han godkänner dom... fan vad spännande i så fall.. då blir han den första utom jag själv som gjör en tatuering som jag har skissat.. det känns som en ära =). Är lite nervös om han kommer godkänna det eller inte, men det märks om några timmar.Händer annars då? Funderar på att åka ner till mamma och familjen under jul och stanna där några dagar om man får kattvakt bara. Saknar familjen det var ett tag sen man träffade dom nu.. Funderar att stanna i så fall när man fyller med och få fira det med min familj... Väntar på att få pengar så att man kan köpa lite julklappar med nu om jag får nått kvar efter alla räkningar....

Nä ska skissa lite nu igen.. ha det bäst på er .. Pusssss

Inga kommentarer: