onsdag, december 30, 2009

Tankar och funderingar

Ja det finns det verkligen gott om kan jag ju säga. Ibland blir det bara för mycket med allt, känns som förhållandet är på väg att brytas upp. Pratde med kille förra veckan en sväng.. vi kom fram till båda två att det är jobbigt att vi aldrig ses och bara bråkar hela tiden. Han tyckte vi skulle ta det lungt... men hur kan man ta det lugnare än vi gör?? har inte ens träffats på 3 månader nu. Det känns som allt kommer att rinna ut i sanden om vi inte bestämmer hur vi ska göra... Men vet iaf att om det tar slut skulle vi vara vänner iaf.. det är iaf gött det. Ja ja det är inget man kan göra nått åt, det blir som det blir... riktigt tråkigt men vad gör man? Jag får ta mig en funderare och se hur man ska göra med allt... Det här har verkligen tyngt ner mig och måste ta tag i det här om jag ska lyckas må bättre igen. Fan allt jag vill är att träffa en underbar kille och vara lycklig och få må bra.. ska det verkligen vara helt omöjligt?? Tur man har vänner och familj som verkligen finns och stöttar en när det behövs..

Tack till er alla. jag älskar er <3

Inga kommentarer: