lördag, december 05, 2009

Skissar lite

Har under veckan fått lite fler beställningar, har nu 4 stycken som jag ska skissa åt...ska bli kul, massa olika motiv, vissa svårare än andra he he... men det är alltid kul med utmaningar...Har börjat med syrrans nu och sk börja ha i färg i den,sen ska man försöka göra brorsans, och sen 2 stycken till 2 kompisar... det ska bli kul och intressant.. sen håller jag på att skissa på olika bilder till mig själv med.. det ska bli kul att se om jag får dom som jag vill :D... Längtar tills den dagen man har råd att köpa alla grejer jag kommer behöva och få börja nån gång.. längtar verkligen så mycket.... Får hoppas dom blir nöjda med bilderna sen.. har även samlat en del av det jag skissat i en pärm med.. har flera saker jag själv vill göra men tyvärr så har man inte råd just nu, men längtar som fan tills man har det.. ska prata med kompisen om nån han visste gjorde det lite billigare.. ska fråga om han är bra och sådär....

nä ska fortsätta skissa lite nu men ha det underbart.. pussss

Inga kommentarer: