måndag, december 14, 2009

Mycket tankar

Ja det är som vanligt mycket tankar som snurrar i skallen, hur man ska lösa saker och ting,saknar älsklingen så otroligt mycket men har bråkat en hel del sista tiden nu och har inte träffats på nästan 3 månader...Tycker det är så himlans jobbigt... Älskar verkligen honom och vill försöka lösa det men vet bara inte hur man ska kunna göra det =(. Vill försöka rädd det men det är svårt när man aldrig ses och bråkar en hel del.. Känner mig så kluven så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Hur ska man klara det? hur kan man få förhållandet att överleva? Kommer det gå bra eller kommer det skita sig? Är som sagt mycket som snurrar i skallen. Älskar honom men skulle inte palla att bara ses typ 2 ggr i halvåret eller nått sånt..Får sätta oss ner och prata lite om hur vi ska göra, men har klargjort att jag inte pallar hur mycket som helst iaf så vi får se hur det går. Men vet att skulle det gå åt skogen finns det andra intresserade, är lite dumt att tänka så jag vet, men jag försöker vända och vrida på det ur alla vinklar och kanter jag bara kan... Försöka få perspektiv på allt och kanske få lite nytt synsätt och så.

Ja ja det ordnar sig nog... ha det bra där ute och ta hand om dom du älskar pusssss

Inga kommentarer: