måndag, september 13, 2010

hmm vilken dag

Ja det är det minsta man kan säga att det har vart, har mått illa hela jäkla dagen.. Från det man klev upp till nu och det vill inte ge sig. Igår innan jag la mig mådde jag har bra som helst men när jag vaknade mådde jag runt ut sagt skit och illa som fan... Pratade med polaren om det där och efter vi pratat vart jag lite nervös faktigst.. Tänker inte skriva exakt vad det gäller.. för vill inte det kommer ut till för mycket folk och vem det gäller heller... Men efter vi pratat på msn så gjorde han mig lite nervös faktigst... Men hoppas på det bästa att det bara är nått skit man har fått i kroppen eller nått sånt där...
Det är nog enda gången jag kan säga det här men jag hoppas verkligen jag har fel... För alla parters skull, sen kanske man täker sig för ordentligt med.. suck
Jisses vad säger man? ja är inte skallen med så kan det bli riktogt ordentligt knasigt.. Tror ni det inte fråga mig jag vet haha
Nä ska sova nu.... tankarna bara snurrar i skallen.. det känns inte bra alls.


Natti natti

Inga kommentarer: