tisdag, september 28, 2010

Underbar helg :)

Ja helgen har vart underbar.. hamnade i telefon i fredags efter att ha pratat en stund på msn och opps 6 timmar senare så la vi på, men fortsatte tjata en timme till på msn till klockan var 5 då man sa natti natti. Fy fan vilken go kille alltså :D det var måååånga go skratt jag fick mig den kvällen/natten kan jag lova hade kramp i magen i nästan 2 dagar efteråt. Det där är en kille som vet vad han ska säga iaf.... säger alltid så gulliga saker när vi pratar.. och kan ärligt säga att det vart lite tomt utan att ha pratat på så länge nu.. Men gött som fan att höra dialekten, snacka om att jag njöt hahahah.. Vissa saker får en fan att smälta på en gång haha...
I lördags hade ryggen ballat ur totalt kan jag säga, hade ont som fan så planerna med förfest hos Fia och Daniel och folkets hus grusades :( känns jävligt tråkigt men det kommer fler gånger :)
Söndagen blev jävligt lugn, kollade på film med syrran.. En film jag starkt kan rekomendera :allt för min syster! Så jävla fin, fängslande och rörande film.. jag och syrran satt nog och grät ikapp till den filmen haha Men kan varmt rekomendera den för det var en underbar film!
Men fy fan när man ser sånna filmer blir man inte ännu mer skraj å tala om för att få cancer :S.. jag funderar på att kanske gå iväg och göra ett blodprov eller vad det nu var man kunde göra för att se om det finns cancerförändringar i kroppen. Är ärligt talat livrädd för att göra en sån undersökning men samtidigt så kanske det är behövligt då vi har cancer i släkten??
Får ta och fundera lite på det tror jag
Nån som har några förslag på hur man ska göra?

Inga kommentarer: