tisdag, september 14, 2010

Tankar som far omrking

Ja tankarna är många kan jag lova.. Men tack familjen och mina vänner för att ni finns som bollplank, har verkligen behövt det nu ett par dagar. Tack gumman för att du har lyssnat och gett mig råd trots att du har mycket själv, En bamse kram till dig gums. För mina pengar imorgon tror jag.. får se hur man mår imorgon annars får man dra iväg och handla så man får besked.. Håller tummarna för allt i världen att jag har fel.. det är absolut sämsta tänkbara tillfälle just nu...Kunde inte bli sämre.
Men har redan bestämt mig för vad som händer om man inte har turen på sin sida... Det är tur man har vänner och familj i så fall vid ens sida och stöttar en.
Men det borde man klara tycker jag, har ju vart med om så mycket annat som man har klarat sig igenom.

Älskar mina vänner och min familj.. utan er vore jag ingenting <3<3

Inga kommentarer: