torsdag, september 16, 2010

Nervöst som fan

Ja det är det minsta man kan säga att det är.. verkligen... Imorgon/senare idag gäller det, då får jag veta hur det ligger till , om jag har rätt eller fel ( hoppas verkligen jag har fel)...Är nervös som fan för det.. pratade med några tjejkompisar och dom tror båda 2 att tyvärr så kommer det inte visa som jag vill... inte efter att man pratat med dom om hur man mår och allt sånt :S ...
Fan det är mycket att tänka på så det skriker om det, vissligen vet jag att är det så då vet jag vad som kommer hända, vilket är det bästa för alla parters skull. Kommer kännas jävligt pissigt och jobbigt som fan i så fall för det är nått jag i vanliga fall är emot... Men det är verkligen tur man har bra vänner och familj som stöttar en i så fall under den jobbiga perioden.
Fasar för det ( om det nu blir så), är ärligt talat rätt skraj :S hur kommer man må i så fall efter? kommer allt bli som förr igen? har någonting förändrats mellan mig och polaren? vet inte, har ingen aning och det skrämmer mig verkligen.. tänk om man sabbat allt nu, han har inte ens snackat med mig efter vi pratat om det...
Hmmm ja som sagt borde försöka sova men har fan nerverna utanpå kroppen just nu .. och fram tills att jag fått det svart på vitt om det är så eller inte.

Fan är skit skraj för resultatet :S

Inga kommentarer: