tisdag, oktober 21, 2008

4 år sedan idag!

Ja idag är det 4 år sen våra liv skulle skakas om i grunden och förändras för alltid. Kvart över elva på förmiddagen var det 4 år sedan vi miste våran älskade farfar. Fattar inte att det redan är 4 år sedan, kommer fortfarande ihåg när jag och Emelie var inne hos honom när han tog det sista andetaget. Saknar hans humor och att han alltid retades så med oss. Men jag tror att han har det bra där han är nu, han lider inte och är hos sina nära och kära. Han var en sån go person och man kunde inte låta bli att tycka om honom :-).

Och om exakt en månad idag är det 3 år sedan vi miste våran kära pappa med. Saknar honom så himlans mycket. Har ju alltid vart pappasflicka och han har alltid funnit där för mig. Känns fortfarande konstigt att han är borta. Men allt gick så fort så man han inte fatta något.


Och inte nog med det så är det idag 6 månader sedan min älskade storasyster hittades i sin lägenhet. Saknar henne så mycket och saknar den kontakten vi hade innan allt hände.. Hon fanns alltid där för mig, gav mig tips och råd om allt. Älskar dig syrran!



Vila i Frid Farfar, Pappa och Kicki ... Älskar er för alltid.

Inga kommentarer: