måndag, oktober 20, 2008

Ja det är inte alltid lätt ibland.

Ja dom säger ju det att det är inte lätt när det är svårt och det håller jag med om. Har alltid fått höra att jag ska följa mitt hjärta men vad ska man göra när det är kluvet? Just nu vet jag varken ut eller in om jag ska vara ärlig.. Känns som om det blir dumt hur jag än gör men vad vet jag.

När är det dax att få lite lycka i sitt liv? Känns som om det nästan bara har vart tråkiga saker som hänt dom senaste 4 åren, kan det inte vända snart? Är det min tur snart att få vara lycklig? Ja nån gång måste det väl vända och man kan få lite tur.. men har man inte tur i kärlek säger dom att man har tur i spel.. så man kanske skulle köpa sig några trisslotter he he..

Älskar er alla som finns där och bryr sig så mycket som ni gör... Skulle inte överleva allt utan er.. <3

Nä orkar inte skriva mer idag, ska ta mina hundar och gå och lägga mig för huvudvärken börjar komma tillbaka igen.

2 kommentarer:

Magnum Borini sa...

Rock n Roll from Brazil!!!!

kisses!

Anonym sa...

Som sagt gumman..Du har det bra du kan må bra du kan vara lycklig.
Man kan inte hänga upp sitt liv på en karl hela världen är full av dom..
Som jag sa innan du behöver finna dig själv ..ordna upp din ekonomi..finna jobb för att överleva :-) äta och må bra..du har vänner runt dig..hela tiden som finns.
Du är inte ensam..
Love you det vet du..och önskar dig de bästa i framtiden..och han va inte det för dig..det fick du ju svar på. Pöss pöss