fredag, oktober 31, 2008

Helgen

Ja senare idag drar jag från stan under helgen.. Måste komma bort några dagar och försöka att hitta mig själv igen, försöka pyssla om mig själv lite. Så jag blir inte ute på nätet förrens söndagkväll eller måndag igen. Det ska bli så skönt att bara tänka på sig själv lite, sen på lördag är det halloweenparty med och det ska bli hur kul som helst he he he. Ska försöka hitta mig själv och må bättre i mig själv så kanske jag kan få sova igen.. i lite över en vecka har jag bara sovit typ i genomsnitt 3 timmar varje natt och det börjar kännas nu.
Och nästan hundledig är jag med, exet var och hämtade ena hunden förut så jag har bara den enträga saken kvar hemma he he. Har passat på att skämma bort henne lite så nu är hon så nöjd.
Ja det var väl typ det jag hade på hjärtat idag.. Ska försöka sova nån timme innan man ska upp igen he he.. klockan är ju iaf halv 4. Det är en bit i mitt liv som fattas, fattar inte hur allt blev så fel.. men men saknar dig iaf..


Nä ha det bäst // puss

Inga kommentarer: