fredag, oktober 17, 2008

Mår bra igen :-D

Ja nu var det min tur att skaffa en blogg kände jag he he.

Ja nu känns det äntligen som om livet håller på att gå mot ljusare tider, med tanke på allt som har vart så jobbigt dom sista åren så har jag haft det lite svårt att tro på att det kommer bli bättre men nu har det äntligen hänt att det börjar gå mot ljusare tider. Börjar känna att man mår bättre och allt känns lite lika hopplöst längre. Inte ens det här tråkiga höstvädret har kunnat få ner mig i stämning och det känns så skönt, det är äntligen min tur att få må bra igen!

Vill tacka alla goa vänner och min familj som funnits och stöttat mig genom allt som varit och har fått mig att må bra igen. Ni har verkligen gjort livet värt att leva.

Livet rullar på i sin takt och allt känns bra, polaren och jag har börjat ta våra promenader på mornarna och det är så skönt, oj oj oj vilka samtal man har när man går he he he, riktig samtalsterapi :-D. Tack för att du lyssnar gumman och får råd och tips om saker och ting. Längar redan tills nästa promenad.

Annars händer det väl inte så mycket, ska träffa en person i helgen och det ska bli kul.. Vart snopen när personen i fråga hade frågat kompisen om mig och tog min msn. Har pratat väldigt mycket sen dess och träffades för 4 veckor sen. Så det ska bli kul att ses igen i helgen. Skulle bli lite film och lite käk.. ska bli gött he he .

Nä det får räcka för idag :-) ha det !

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehehe du e go gumman..Jo vi har våra pratstunder och det är sååå skönt faktiskt..Får hoppas lycka håller i sig nu gumman..skönt och höra du kommit framåt i livet och tagit ett steg längre fram..

Kram från mig..//Mia