måndag, november 03, 2008

Lite av varje

Var iväg till en förut och blev spådd. Det var verkligen intressant he he, var en hel del som stämde in på mig, b.la. att jag lyssnar mer på andra istället för att göra som jag själv vill och känner för he he sån har jag alltid vart. Ska lära mig att gå min egen väg och lyssna på vad jag vill och känner istället för att lyssna för mycket på alla runtomkring. Och lär jag mig det kommer jag att växa i mig själv och att jag skulle lära mig att njuta av friheten jag har för det kommer jag ha nytta av i framtiden. Vart även spådd i kärlek och det verkar som om det kommer att bli bra i slutändan he he .. kommer min tid med : D. Är en från mitt förflutna som kommer att komma.. och ett förhållande med honom skulle bli det jag söker efter ... Och hon såg 2 barn i min närhet med, varav ett var "mitt eget". Sa även att det skulle utvecklas till äkta kärlek och att förhållandet skulle bli väldigt långt och jättebra.
Ja så det ska bli kul att se hur det stämmer med allt det där. Men det såg väldigt ljust ut iaf och det känns skönt. Får en ljusare framtid, hoppas bara att man får det he he he. Tar det med en liten nypa salt men det ska bli kul att se he he.

Och annars då? Var borta hela helgen, var så skönt att komma bort och få ladda upp med ny energi så man orkar med allt.. Försöka koncentrera mig på mig själv och hitta mig själv igen. Kanske är bäst att göra så. Veta vart man har sig själv först innan man ska behöva tänka på vart man har andra. Men just nu känns allt bra och man mår bättre efter att ha fått vara borta några dagar.. Tack vännen för att jag fått rymma bort till dig ett tag.. Har haft så kul i helgen.. det var ett tag sen man mådde så bra.

Nä ha det bäst på er // Puss

Inga kommentarer: