fredag, november 07, 2008

Allt blir till det bättre

Så nu har jag bestämt mig för att göra ett nytt försök att sluta röka... Hoppas det går bättre den här gången, fast nu känner jag mig verkligen peppad att göra det :D. Idag är det sista dagen som rökare he he.. det känns gött.
I helgen blir det lungt, blir att krypa ner i soffan med nån film.. känner mig inte helt bra idag.. är seg i kroppen och känner mig hängig. Men det går väl över snart hoppas jag.
Har hållt på att plocka lite i lägenheten och ändrat lite på några saker så får vi se hur det blir när det är klart hehe :-). Kan vara gött att ändra lite emellanåt, ska nog bli ändring på det mesta tror jag, sluta röka, börja träna igen tror jag och bara må allmänt gött..

Ska börja ta tag i allt som hänt dom senaste åren och börja bearbeta det nu... Eller ja iaf det som hänt senaste året med alla som gått bort, Malin, mormor, min storasyster. Det är nått jag måste bearbeta och det känns som det är tid för det nu när jag äntligen börjar må bättre i mig själv.

Ja allt är verkligen på väg att bli till det bättre !!

Tack mina underbara vänner som har funnits när allt vart så jobbigt på alla plan...vet inte vad jag skulle göra utan er.. Love you all <3<3<3

Inga kommentarer: