måndag, november 10, 2008

Helgen och lite annat

Nu har man vart rökfri sen i fredgasnatt :D och just nu känns det faktigst riktigt bra om jag ska vara ärlig. Får hoppas att det kommer att hålla i sig men just nu är jag hur peppad som helst att börja mitt nya liv... Ska börja träna med fast jag vet inte riktigt än vilken sorts träning det blir än he he, blir att ta sig en funderare på det tror jag.
Händer annars då? Försöker att sortera lite bland mina kartonger och hålla humöret uppe i det här tråkiga vädret, är så gråmulet och tråkigt väder ute. Men jag passade på häromdagen att ställa upp lite kort i tvhyllan .. Det blev så fint så he he .
I helgen har det vart rätt lungt faktigst, i lördags skulle kompisen ha fyllt 19 år, saknar henne hur mycket som helst. Funderar på om man är på väg att bli sjuk :( hoppas verkligen inte det, är ju så tråkigt.
Fan vad jag längar till jul nu... Och inte en julklapp har jag köpt än :(
Nä ska ta och göra ett ryck här hemma nu.

Ha en bra dag .. Det ska jag ha :) pusss

Inga kommentarer: