söndag, november 16, 2008

Snart är det 3 år sen!

På fredag är det 3 år sedan pappa gick bort. Känns i magen att den dagen börjar att närma sig, har en knut i magen och bara mår skit rent ut sagt... Fy fasen jag saknar honom så Jävla mycket så det är inte sant. Har funderat mycket på pappa under helgen och fällt både en och 2 tårar, har försökt att kolla på bra filmer, plockat och dolat här hemma men inget har hjälpt mig att tänka på annat än på pappa.
Har verkligen så fina minnen av honom, men önskar verkligen han fanns här. Det är så många fler minnen jag vill kunna dela med honom, minnen av viktiga stunder i livet jag vet han går miste om.
Har kännt under dagen att jag har en stor klump i magen, det trycker typ över bröstet, hjärtat värker och har typ gråtit nästan hela dagen. Vet inte om det är ångest eller vad det är... Känns typ som ångestattackerna är på väg tillbaks igen... Vill verkligen inte det.. orkar inte med det här .. det blir för mycket. Känner just nu att det vore gött att slippa få ångest, har varit så mycket annat senaste tiden så det vore skönt att få det lite lungt ett tag.
Men ska försöka ta tag i mitt liv, Skulle bara vilja börja om och att allt är bra, på alla fronter... Men men det kommer nog det med någongång. Ska börja med att försöka bygga upp mig själv med... Men i helgen har det verkligen varit kämpigt med rökningen iaf... har inte rökt på lite över en vecka.. men nu när jag inte mått så bra har jag vart på väg flera gånger att gå och köpa cigg och bara sätta mig på balkongen med paketet och röka. Det har verkligen varit kämpigt att hålla sig från ciggen.. Det måste jag erkänna. Fast då har jag ju rökt konstant i några år med.

Hur kunde mitt liv bli så här igentligen? vad gör jag för fel? varför lyckas det alltid bli så fel? ska jag inte få må bra? tror verkligen man skulle behöva en nystart !

Orkar inte skriva mer nu.. försöker att hålla tillbaka tårarna så jag ska se vad jag skriver.

Love you all!! pusss

Inga kommentarer: