tisdag, november 04, 2008

Fullt upp!

Ja idag är det fullt upp.. var uppe på vinden förut och plockade iordning lite i förådet och försökte tömma nån kartong att ta med ner så jag kan gå igenom dom kartonger henke ska ha tillbax av mig. Så jag har börjat att sortera grejer som ska till kartonger och vad som ska vara kvar här nere... Sen vid 17-21 har jag tvättstugan med så det är fullt ös he he, men det blir gött när det blir gjort.
Händer förutom det då? ja det är inte mycket. Jo ska till vårdcentralen en sväng imorgon bitti med.. så det blir att gå upp tidigt.. Ska vara där vid 10.30. Innan det ska jag ut med hundarna, mata dom och sen knalla upp till baggängen vilket tar en liten stund, fast det ska bli gött med en promenad med faktigst :D.
Är så skönt att man har fått vila upp sig och fylla på med ny energi så man kan ta nya tag och må bättre. Det känns som om det är på väg att vända mot bättre tider, känner mig possitivare, gladare och det är så skönt.

Nä ska ta och fortsätta plocka lite innan man blir förslappad i soffan he he he..


Ha det bäst ni där ute // Puss

Inga kommentarer: