söndag, november 23, 2008

Hemma igen :-D

Ja nu var man hemma igen. Har vart borta sen i måndags kväll. Kände att jag var tvungen att åka bort ett litet tag för jag har inte mått så bra, var tvungen att komma bort till en nya miljö och må bra ett tag. Vi var och hälsade på Madde och Nicke i onsdags en sväng med och det var jättekul he he.. Sen bar det av igen :-D. Har haft hur kul som helst under den gångna veckan och det gör jag gärna om igen. Sen i helgen var vi i kristinehamn och hälsade på Henke en sväng med... He he vad kul det var. Har varit gött att skärma av sig från omvärlden ett tag.. har inte ens vart ute på nätet. Och senaste 2 veckorna har jag bara varit inne på mina hemsidor och kollat lite och sen loggat ut igen. Har varit skönt att skärma av sig när jag mådde så dåligt som jag gjorde nu sist och nu har man fått ladda batterierna igen och ta nya tar och få upp mig ur ångesten igen. Och att sluta röka går bara bra :-D har inte rökt på lite över 2 veckor nu.

Nä orkar inte skriva mer.. ska kolla på Miamai Ink..
Puzzzzz

Inga kommentarer: