torsdag, december 04, 2008

Den 3/12-08

Varför får jag den skumma känslan igen??

Fan har fått en riktigt skum känsla i magen igen, den vill inte släppa. Är samma känsla som jag kännt en gång tidigare. Fick den känslan när jag lånade en skiva av en kompis som jag ville prova, första gången gick jättebra men när jag gjorde den andra gången var det någonting som hände och jag fick en skum känsla som satte sig ända nere i maggropen. Det är svårt att beskriva men känslan känns nästan orolig men trygg ändå. Får hoppas jag lyckas skaka av mig den känslan fortare än förra gången för det känns lite obehagligt. Jag vet inte vad jag ska göra för att bli av med den heller. Är rätt psykande att man kan få en sån intensiv känsla från ingenstans.

Jag har inte läst din blogg förrens nu.. Det är skönt att veta att du finns där... är bara det att jag har mått riktigt dåligt ett tag och stängt in mig. Har vart så mycket med alla känslor kring allt med pappa och alla som försvunnit. Har inte orkat ta tag i det, och sen har min ångest börja komma tillbaka med så jag har mest velat vara för mig själv och bara tänkt på dom jag mist och vad jag saknar dom.

Nä ska ta en tablett och försöka att sova lite nu!

Inga kommentarer: