tisdag, december 09, 2008

Tankar och funderingar

Fan har så jädrans ont i nacken så det är inte sant, är spänd i varenda muskel i hela nacken och det känns nästan så fort jag rör på huvudet. Fan så här spänd i nacken tror jag aldrig jag har varit, tror till och med jag har fått muskelknutar med... Och dom gör så jädrans ont att försöka få bort. Händer annars då? Jag ska försöka att få ordning på allt i mitt liv just nu... Försöka reda ut en massa saker, känner att jag vill gärna få saker och ting utredda om det är så att jag verligen skulle få för mig att flytta bort ifrån stan. Vill inte lämna stan med massa ouppklarade saker, det skulle inte kännas bra alls. Och jag kan säga att det fattas en del av mitt liv, saknar dig verkligen.

Sitter och pratar med en jättetrevlig kille på msn, fattar inte att jag alltid lyckas komma överens med folk som bor så långt bort he he, den här killen bor i Helsingborg ha ha. Han pratade om att han tyckte vi skulle träffas, så nu blir det att spara pengar så man kan åka ner och försöka få någon som har lust att följa med, vill inte träffa nån man pratat med via nätet själv så här första gången. Men vi får väl se om det blir jag eller han som åker första gången. Det ska bli jätteintressant. Han verkar jättetrevlig så det ska bli kul att se hur han är i verkligheten.

Nä ska ut med hundarna och försöka sova lite!

Love!

Inga kommentarer: