onsdag, december 31, 2008

Gott Nytt År !!

Snart bär det av till Partyt i mörkviken....... Det ska bli så himlans kul :). Har äntligen lyckats börja på groggen nu ha ha .. fast iofs tog det lång tid innan jag nyktrade till efter allt vin jag drack inatt he he och röksugen som en idiot vart jag med och ingen butik öppen he he ... Men nu har man laddat upp med både dricka och cigg så jag har så jag klarar mig ha ha. Blir att ta ut hundarna en sväng sen,mata dom och packa ner det som ska med bort till festen he he ...

Nä det var lite vad som händer ikväll... Ska dricka mig full nu ha ha ha

Ha det bäst!!!!!

/ Love

2 kommentarer:

Anonym sa...

he he gott nytt år på dig me stumpan :D
sup nu inte bort dig så du inte hittar hem ha ha
Pöss

The One And Only Me sa...

tackar.. he he hittar hem gör jag alltid på ett eller annat vis ha ha puzzz