tisdag, december 23, 2008

Mycket planer i huvet nu !


He he ja det är en hel del planer i huvudet just nu med vad jag vill göra. Har planerat att göra 2 piercingar till om inte allt för lång framtid, har en tatuering jag vill göra snart, försöker fortfarande sluta röka, det går väl sådär och nu har jag bestämt mig för att jag ska försöka att börja springa några gånger i veckan.. he he det ska bli intressant att se hur det går :D. Måste försöka komma igång med att träna så man kan gå ner lite mer i vikt det vore skönt... :)













Ha en underbar Jul och ett underbart Nyår!

/ Love

2 kommentarer:

Anonym sa...

ÖJa hehe mycke planer va de hör jag ;-) Jo jag har med en massa planer hi hi...
Önskar dig detsamma gumms..
Pözz

The One And Only Me sa...

he he ja det vart ju det he he får hoppas att nån av dom blir av iaf he he.. tackar. Puzz