onsdag, december 10, 2008

Nu har jag äntligen fått tillbaks mitt tv spel av brorsan.. he he det tog bara 5 veckor innan jag fick det igen, så nu kommer det att bli träning för fullt. Ska börja träna yoga och lite styrketräning tror jag. Nu är det inte långt kvar till jul heller, 2 veckor precis idag och inte en julklapp har jag köpt än. He he det är så man börjar få lite småpanik.
Till helgen blir det rätt lungt, fast på lördag kommer Mia hit så vi ska reda ut saker och ting som har hänt, ska bli så skönt och det är skönt att vi kan prata igen, har saknat dig himlans mycket.
Det känns som mitt liv är på väg att redas ut och är på väg mot rätt håll igen =).

Nä ska kolla klart på det okända!

Ha det bäst!!

Love

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaa på lördag kommer jag :D..
Ska bli skönt och reda ut allt.

Pözz

The One And Only Me sa...

Ja det ska det verkligen..:D puzz