lördag, december 27, 2008

Jahopp =)



Ja då var det ju det här med att skriva lite vad som händer i mitt liv he he .. ska försöka skirva nått bra he he har redan fått skäll för att jag skriver så sällan ha ha ha ha .. Kan man skriva då? Jo har haft en bra julafton, fast vart trött som en gris efter vi käkat så jag fick åka hem efter kalle anka och sova en stund he he. Kunde inte sova på natten, satt och pratade med en så go kille på msn till halv 4 tror jag klockan var.. sen kunde jag inte somna så vid halv 9 tog jag en dusch och sen åkte jag till morsan vid 11 tror jag .. Annars har det inte hänt så mycket förutom att jag blir ett år närmare 30 imorgon ha ha ... kan fylla 25 sen kan man sluta att fylla ha ha det räcker där för min del :-). Så det kommer väl lite folk hit imorgon och ska käka lite smörgåstårta, så man måste vara på topphumör när dom kommer ha ha. Så idag har det varit att städa hela läganheten så jag slipper göra det imorgon... och ska försöka komma i säng tidigare ikväll.. FÖRSÖKA iaf he he, men man vet ju hur det blir. Blir sittnas och prata med en trevlig kille och kan inte sluta snacka he he och opps klockan är halv 4 på morgonen ha ha.

På nyår så bär det av till mörkviken på fest och det ska bli så kul.. Är alltid kul på fest där och man träffar dom ju inte allt för ofta längre.


Sen tänkte jag fråga killen man pratar med om han inte vill träffas... det vore kul att få träffa honom IRL och inte bara prata över msn he he. Han verkar som en riktigt trevlig person och så jädrans lika tankesätt som vi har det är fasen läbbigt, har ju inte ens träffat honom än och vi verkar hur lika som helst ha ha .. ja ja det märks om man träffas eller inte.. Men jag hoppas det, fast man ska bara ha råd att åka dit med ha ha .
Nä ska ta ut hundarna..
God Jul och Gott Nytt År / Love

Inga kommentarer: