tisdag, maj 25, 2010

Nytt liv!

Nu har jag bestämt mig... Nu ska jag börja ett nytt liv! Ska börja träna ordentligt, löpning, promenader, sit ups, armhävningar och hantlar... Sen ska jag börja tänka mer på mig själv och jobba upp mitt självförtroende med. Ska göra vad jag själv vill och inte lyssna för mycket på andra, visst kan självklart ta råd och sånt så klart.. men i slutändan är det ju ändå mitt val med saker och ting =). Allt vad gäller mitt liv, min kropp, piercingar, tatueringar och allt sånt som igentligen bara rör mig. Ska börja tänka på hur man äter och vad man äter, nu idag ska jag börja med allevo kick start och köra på till dom 14 påsarna är slut.. börja med träningen så får vi se om det blir några bra resultat he he.. har mina planer på vilken vikt jag vill ner i.. men det får jag kanske rubba på för börjar jag träna musklerna med så kommer det sluta med att vågen visar uppåt ändå, muskler väger ju mer än fett he he ...
Fick lite råd av kompisen som har hållt på och tränat och grejer om vad han kunde tipsa om. Su nu blir det fullt ös =). Men fick en liten utskällning av honom förut och tyckte inte jag skulle köra förbränningsträning då jag inte behöver gå ner mer i vikt.. jag var smal som det var ändå haha... jo visst säkert med alla kärlekshandtag.. dom ska bort :P.. bara jag får bort dom är jag kanske nöjd.. hade tänkt kunna visa mig på stranden i sommar.. haha iaf lite :P

Nä så nu börjar mitt nya liv... Startar redan nu.. håll tummarna att jag klarar det :P


Pussss på er där ute

Inga kommentarer: