söndag, maj 23, 2010

Stolt och stark

Det är vad jag känner mig efter allt som har hänt. Tog inte åt mig så mycket som jag trodde att jag skulle göra, det mesta har redan runnit av mig och jag åter kan njuta av livet och bara må bra. Det känns förvånansvärt bra. Men det kan vara som kompisen sa med att man har blivit bränd så många gånger och an blir starkare för varje gång, tror det stämmer riktigt bra det =)och att det finns bra killar där ute, det gäller bara att hitta dom. Nu ska jag bara njuta av livet och bara vara och ta det som det kommer. Tur man har underbara vänner och familj som vet hur dom ska peppa upp en, utan do vore jag ingenting. Dom har hjälpt mig genom många svårigheter och alltid funnits vid min sida när jag behöver er! Tack för att ni finns !!
Så nu har man lite av sommaren planerad med haha ska till karlskoga första helgen i juli då det är summermeet där.. åka upp och träffa vänner och ta en raid på klubben med haha nån som vill med?? Sen i slutet av juli blir det ev helsingborgs festivalen och då blir det att passa på att träffa micke med :) annars blir det nog bara att åka ner och hälsa på honom. He he pratade med honom i fredags en snabbis och frågade när den festivalen är och så.. och innan jag hann att fråga om jag kanske kunde låna hans soffa sa han att jag kunde sova där haha snällt av honom =). Det tror jag kommer bli skitkul om jag åker dit hihi.

Annars vet jag inte riktigt vad som händer i sommar. Men ska väl försöka gadda mig så snart jag kan igen, ska ev boka piercingtid i veckan. Och får äntligen hem mina grejer från falkenberg nu med... Hoppas det kommer imorgon eller på tisdag så man kan börja öva igen så man får börja tatuera nån gång he he.

Ska försöka fixa håret i veckan igen nu så jag får bort den bruna färgen... Sen till helgen blir det fest i Blomstermåla hos kompisen .. ska bli kul och samtidigt få lära känna lite mer folk häromkring =).
Nä ha det bäst =) Love You all <3<3

Inga kommentarer: