måndag, maj 17, 2010

Stänger mitt hjärta

Ja som rubriken säger så nu stänger jag mitt hjärta och kastar bort nyckel. Det känns som killar har sårat mig lite för mycket nu... Känner att jag inte pallar med det mer nu. Hur kan en kile säga ena stunden att han vill att jag flyttar dit och så.. sen 2 veckor senare träffar han en... och jag får veta det via FACEBOOK....När jag pratade med honom förut sa han att han inte visste vad han skulle säga! Kändes som ett knytnäveslag i magen rent ut sagt.. varför ska jag bara träffa killar som sårar mig? och han av alla som vet vad jag vart med om innan :'( vill bara skrika och slå på någonting.. hur kan en person som vet vad jag vart med om, som jag öppnar mig för och ger mitt hjärta till bara trampa på det sådär? jag kan inte förstå det. Men nu bygger jag upp mina murar igen.. och det ska mycket till att komma innanför dom. Nu släpper jag inte in någon i första taget, det ska mycket till innan det kommer in nån i livet igen. Fan vill bara gråta!


Ha det bra där ute.. tack min familj och mina vänner som finns där ute, vad skulle jag göra utan er?

Inga kommentarer: