tisdag, maj 04, 2010

Tattoooo

Sitter här och funderar på min och systers tatuering... filar på lite ideer och ser om man kommer på nått bra .... Funderar en del med men försöker att slå bort en del tankar... Har en stor ensamhetskänsla igen... Hatar dom dagar den dyker upp.. Känner mig extra känslig och önskar bara att man hade en famn att vända sig till.. som kunde fylla den ensamheten... Fattar inte att man inte bara kan släppa allt och bara vara och låta det som sker ske.. varför är det så svårt? varför kan jag inte släppa kontrollen? man dör ju inte av det haha... Försöker skissa lite bilder och skingra tankarna lite.. Tänka på annat en stund.
Tror jag har kommit på en modell på tatuering till mig och syster som jag ska försöka finslipa och skissa upp.. får vi se vad hon säger... Sen ska jag försöka hämta hem mina grejer någon dag framöver så man får börja tatuera med... Sen vill jag få hem det så min kompis kan göra min tatuering på armen som jag vill ha hahah .. längtar ihjäl mig efter den.. Sen i veckan får jag se hur min skiss på en tatuering jag och kompisen pratat om.. han skulle hjlpa mig att göra den.. Är nyfken som fan hahaha

Nä nu får ni ha det bäst medans jag ska skissa upp min och systers tattooooo..

Pusss

Inga kommentarer: