måndag, maj 31, 2010

Mår toppen :P

Japp det gör jag... har vart en riktigt rolig och intressant helg hihi :P... Har lördags vart på fest hos ett par man lärt känna här nere, var kul att träffa nytt folk.. även om en var lite för efterhängsen haha... Var riktigt kul.. och fick åka cadillac hem med :D.
Har även suttit och pratat med Micke 3 nätter i rad he he fy fan har skrattat så tårarna sprutat och jag fått kramp i magen haha... Men roligt som fan har vi haft... Vet inte vad det är men när vi har pratat så känns det annorlunda på något sätt ( bra sätt alltså), har inte hänt att vi pratat så mycket under en helg förut... och i fredags och lördags var det han som ringde mig, i fredags hade han kännt sig ensam och så, då hade han tänkt på mig och ringde till mig för han ville ha nån att prata med en stund, i lördags ringde han bara sådär efter han vart på krogen... Men det har verkligen vart kul att prata med honom... Som sagt det känns som om nått är annorlunda men på ett bra sätt... men kan fasen inte sätta fingret på vad. Fan vad jag garvade åt honom i fredags, han pratade igen om att vi skulle gifta oss och grejer, påpekade att jag fortfarande väntade på att han skulle fria i så fall, men det ville han inte ta i telefon utan öga mot öga hahaha oj oj han är störtskön.. har redan planerat hur sysslorna ska fördelas hahaha fy fan vilka disskutioner vi har haft i helgen ... tur man kan skoja om allt :P ( tror det är på skoj iaf hahahaha).
Nä ska åka ev åka ner dit den 29-31 juli tror jag det var... Träffas och umgås, samt gå på helsingborgsfestivalen med =).. Men vet att vill jag åka dit tidigare så står hans dörr alltid öppen för mig =) vilket jag fick höra senast i lördags. Fan nu när man pratat så mycket i telefon dom här dagarna är det nästan tomt utan honom att snacka med hahah snacka om att vänja sig fort att ha nån att snacka med.
Men älskar det, han accepterar att jag är den jag är och tvärtom, har pratat med styvfar om det däroch han tycker jag ska ge honom en chans, för det låter som han tycker om mig och om det skulle funka så tror han att det skulle funka riktigt bra... och han tycker att det märks att Micke bryr sig om mig =). Ja ja jag tar en dag i taget sen blir det som det blir =) är ju ett tag kvar till jag ska dit hihi

Nä ha det bäst det ska jag ha :P pusss

Inga kommentarer: