torsdag, juni 24, 2010

Hade jag aldrig trott haha

Oj vad man har fastnat ordentligt nu haha... kan inte sluta lyssna på techno/trance musik.. Älskar psykedelisk trance,riktigt nice musik. Vemhade kunnat tro för 2 år sen att jag skulle bli fast i sån musik? haha iaf inte jag. Nu är nästan den mesta musiken i datorn techno/trance/psykedelisk/goa och house...Fast har faktigst inte övergett den gamla musiken heller... Tur man har blandad musiksmak haha. Får seom det blir lite party i oskarshamn på fredag, pratadeom att ta en techno fest och bara lyssna på techno en hel kväll och dricka lite. Är bra sugen på det haha.
Lär väl ev bli lite fester nu under sommaren hihi..
Ja vadkan man säga? tur man är rätt duktig på att passa in i olika miljöer :P ... Men hade aldrig för mitt liv kunnat tro att jag skulle lyssna på techno.. ännu mindre FASTNA för det .... Och det vet jag vem jag har att tacka för haha det ska han allt få höra sen.. när man nu pratar nästa gång.. haha troligtvis när fotbolls vm är över :P

Fan är nästan så jag har lite telefon abstinens. Vi har inte pratat i telefon på snart 3 veckor haha och sist pratade vi bara en halvtimme.. snacka om att ha fastnat i rutinerna haha Då är det verkligen illa :P

Nä ska hoppa ner i bingen nu.. ha det bäst och sov gott där ute.. Ta hand om er!

Inga kommentarer: