tisdag, juni 15, 2010

Skåne eller fellingsbro kanske?

Fick brev förra veckan om att varken jag eller syrran kom in på skolan utan vart satta som reserver, sen ringde dom och interjuvade oss och hör av sig om det blir några platser över och man kommer in.. Hoppas hoppas hoppas. Håll alla tummar ni kan :P. Annars kanske man drar till skåne i sommar/ höst om man har en jäkla tur, har sökt jobb i lund och malmö idag men imorgon blir det mer i skåne.Se om det finns några bra jobb i helsingborg med. Nu blir det hårdsökning. Sen ska jag kolla upp vad AF har för utbildningar att erbjuda, funderar på att ev ta truckkort. Sen försöka komma igång med B-kortet. Vill ha det snart så man kan börja på nästa kort hihi :P Nu är det många planer här jag har haha.. har funderat lite på vad jag vill jobba med och har kommit fram till några jobb men måste ju ha utbildning och körkort för det :S.. och jag som har lite svårt med B- teorin haha.. men om jag gör det då jävlar ska jag visa att jag kan jag med. Ska sätta mig och göra intressetestet på AFs hemsida imorgon och få lite tips där... Hoppas verkligen det går vägen och man antingen får jobb i skåne eller kommer in på skolan :D

Inga kommentarer: