onsdag, juni 09, 2010

kga den 16:e juni?

Jag står i valet och kvalet om man skulle åka upp till karlskoga den 16:e juni. Är bra sugen att åka och stanna några dagar, men sugen på att spara pengarna och åka till kompisen och gadda mig istället. Är bra lockande att åka och gadda sig.. men samtidigt så om jag åker till kga ska jag köpa lite gott att dricka med.. så ha med lite när jag ska ner till hbg så man kan festa lite där med. Är lite kluven i den frågan, men det beror ju lite på hur mycket man får och om man nu får pengar den 16:e som igentligen ska få. Får vi inte det så är det för att björn vi hade på kursen via af inte hade skrivit på och skickat iväg våra papper förra måndagen som han hade lovat att göra.. Han bara försvann och vi fick bara ett mail att han skulle sluta bara sådär. Morrrr så länge dom får sin jävla lön så är vi andra skitsamma typ... Men men vore kul som fan att åka till kag med.. hoppas verkligen man kan göra det nästa vecka så man kan fixa lite inför hbg resan med ....
Nä nu blir det att kolla klart på arkiv x sen blir det natten.. Natti Natti alla läsare =)

Inga kommentarer: