onsdag, juni 02, 2010

29-31 Juli Helsingborgs Festivalen

Japp den 29-31 juli blir det helsingborgs festivalen om nu inget annat kommer emellan... det ska bli skitkul... Pratade med Micke i helgen och jag fick sova där, passa på att träffas när jag ändå är i krokarna. Är snart på tiden haha har ju ändå pratat i över 1½ år nu utan att ses. Det känns faktigst bra och ska bli riktigt kul tror jag.. Med tanke på vad bra vi kommer överens så är det nog inga problem, skulle förfesta lite där sen bär det av och ev göra stan osäker haha.... Får se vad det är för band som kommer dit.. alla var inte bestämmda än.. hoppas joddla med siv kommer dit hihi...
Får väl se om jag åker dit den 29:e eller nån dag innan.. beror på vad vi kommer fram till... och det tar ju ändå en stund att åka med tåget med... plus har för mig det var minst 3 byten och grejer med :S... men men ska man ha kul kan man offra sig det haha.

Sitter och funderar lite... har en känsla jag inte kan sätta fingret på riktigt... Har blivit efter helgen när jag och Micke pratat så mycket... Känns som om nått är annorlunda men vet inte hur.. men känn som på ett bra sätt iaf. Men störande att inte veta vad :P... Och sen gjorde han mig nyfiken härromdagen när vi pratade ( minns inte vad det var haha) men han gjorde mig nyfiken och sen vägrade han säga nått mer, sa bara att det får du se när du kommer... schysst av honom hahaha, han vet att jag blir så nyfiken. Och fy fan vad han har blivit gullig när vi pratar, säger gulliga saker, kommer med komplimanger, får mig att skratta och jag blir varm innombords. Hmmm känns skumt som faaaaaaannnn, vet inte riktigt vad jag känner och det är lite skrämmande, har inte riktigt känt så här förut :S... Vilket gör mig lite skraj. Ja jag vet att jag inte träffat honom än.. men känns ändå som man kommit varandra rätt nära under tiden man har pratat, är ju rätt länge och har pratat om allt och ingenting under den tiden. Han är någon jag verkligen litar på, även om man bara är vänner. Men ibland känns det som dte finns lite mer där, han ringde mig i fredags bara sådär för han kände sig ensam och ville prata, det var mig han ringde till ! Det har Aldrig hänt förut. Och frågan är om jag ska ta det som en vänskaplig gest eller nått mer? haha nu börjar mina tankar snurra haha det finns annat han sagt med men orkar inte skriva dom här.. det håller jag nog för mig själv ;) hihihi.. ska ta och gå och lägga mig nu ja klockan är ju ändå 2.00...

oj det vart längre än jag trodde.. och handlade visst inte så mycket om festivalen haha men men fick ur mig lite av mina tankar och det känns skitbra =)

Natti Natti på er där ute.

Inga kommentarer: