tisdag, augusti 03, 2010

21:a Augusti

Längtar som faaaaaaaan dit... Har mina pengar kommit då och sånt så blir det att dra till sävsjö. Jag och polaren satt igår och gick igenom lite bilder till en helsleeve åt mig, skickade över lite bilder på lite av dom grejer jag vill ska vara med på den, jag hoppas verkligen det blir bra :). Är som ett barn på julafton just nu hahaha längtar som en idiot :P ... Det vart en del jag ville ha med men får se om det blir bra annars får man hitta på nått annat kul för att få ihop allt.
Sen ska jag unna mig piercingen med som jag velat ha så länge nu.. får se om jag får 700 spänn över bara :P ... vill verkligen ha den. Kommer nog bli skitbra när det är klart he he sen vill jag pierca öronen med så jag kan töja dom.. men det får nog vänta lite!

Står i valet och kvalet påom jag ska lägga ut bilderna här eller om det ska bli en överraskning till man har börjat på den... vad tycker ni? förslag? haha

Oj oj oj vilka projekt man har på gång! Men det är verkligen nått jag ser fram emot och bara tanken på det gör mig hur glad som helst haha...Larvigt jag vet men men älskar sånt :)

Inga kommentarer: